Новий V8 від Toyota: не лише для суперкарів (фото)
— 05.11.2025 / 17:15Toyota готує новий V8: не лише для суперкарів, а й для Land Cruiser
Toyota продовжує інтригувати шанувальників потужних моторів. Раніше новий V8 обговорювали лише у контексті суперкарів, але, виглядає, цей двигун матиме набагато ширше застосування.
V8 може стати серцем Land Cruiser
Керівник підрозділу силових агрегатів Toyota Такаші Уехара в інтерв’ю австралійському виданню Drive розповів, що новий V8 теоретично можна встановити під капот Land Cruiser LC300. За його словами, блок цього двигуна «близький» за конструкцією до нового 2,0-літрового мотора G20E, який випробовують у прототипі GR Yaris M. Така уніфікація дозволить використовувати нові двигуни у різних моделях — від спортивних авто до великих позашляховиків.
Бензин, дизель і навіть гібрид
Цікаво, що новий V8 можна адаптувати навіть під дизельне пальне — і зробити його частиною повного гібридного приводу. Хоча Уехара не підтвердив, чи отримає цей двигун новий розкішний бренд Century, це виглядає цілком логічно для флагманських моделей Toyota.
Технічні деталі: два двигуни в одному
За даними GoAuto, мова йде про 4,0-літровий V8 із двома турбінами. По суті, це два з’єднані між собою 2,0-літрові чотирициліндрові мотори. Першим цей двигун отримає серійний Lexus Sport Coupe, а слідом — новий Toyota GR GT, прем’єра якого запланована на 4 грудня.
Чому саме V8? Уехара пояснює:
«Ми визначили необхідну потужність, потім прорахували оберти та конструкцію камери згоряння. І після цього обрали V8».
Потужність і перспективи
Хоча точні цифри ще не оголошені, очікується, що новий турбований 2,0-літровий двигун видаватиме понад 400 к.с. А версія V8 з електродопомогою може розвивати до 900 к.с. — але це поки що лише чутки.
Відомо, що цей двигун створюється з урахуванням гібридних технологій, проте без системи підзарядки від розетки. Тобто — це не plug-in, а класичний гібрид.
Що далі?
Якщо все піде за планом, V8 можуть отримати такі моделі, як Land Cruiser (LC250, LC300), Sequoia та Tundra. У Lexus це можуть бути GX або LX.
Toyota прагне зробити новий двигун максимально універсальним і використовувати його не лише в екзотичних спорткарах. Такий підхід допоможе зменшити витрати та розширити застосування V8 у різних класах автомобілів.
Отже, нова ера для V8 від Toyota вже близько — потужна, гібридна та готова до будь-яких викликів.






















