Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Новий Buick Elite випереджає Pacifica та Sienna (фото)

  • Buick представляє новий розкішний MPV у Китаї під назвою Elite.
  • Він оснащений футуристичною кабіною з 8 екранами та передовою системою штучного інтелекту для допомоги водієві.
  • Автомобіль працює на гібридній та повністю електричній системі, але не планується для ринку США.

США потребують ще один такий Buick

Сьогодні мінівени в Америці – велика рідкість. Toyota Sienna, Honda Odyssey, Kia Carnival та Chrysler Pacifica – ось типові представники того, що колись було сімейним автомобілем номер один. Але через популярність кросоверів і SUV, мінівени стали нішею. Хоча останнім часом спостерігається невелике пожвавлення на ринку, яке дає надію для цього сегмента.

Buick Elite – розкіш і технології

Саме тому новий Buick Elite трохи “боляче” дивує. Це розкішний, футуристичний MPV, який продаватиметься виключно в Китаї. Це той автомобіль, який міг би стати технологічною альтернативою для американських сімей замість звичних моделей.

Новий рівень для Buick

Elite стоїть вище за GL8 – давно відомий і успішний мінівен Buick у Китаї. Ця новинка задає більш преміальний та цифровий курс для бренду, показуючи, куди рухається Buick у майбутньому.

Розумний салон на колесах

На відміну від GL8, Buick Elite отримав абсолютно нову мову дизайну. Передня частина позбавлена традиційної решітки радіатора – замість неї гладка закрита поверхня з кристалоподібними LED-фарами. Вони мають сім адаптивних режимів освітлення, як в американських SUV Buick – Envista, Encore GX, Envision та Enclave.

З довжиною 207 дюймів і шириною 78 дюймів, Elite приблизно дорівнює Pacifica, але його різкі прямі лінії та суцільна задня ліхтарна смуга роблять зовнішність набагато футуристичнішою.

Цифровий лаунж всередині

Салон Elite перетворюється на справжній цифровий лаунж. Тут вісім екранів: 10,25-дюймовий дисплей водія, два 16,3-дюймові сенсорні екрани спереду, 21-дюймовий 4K екран для пасажирів ззаду та величезний 50-дюймовий AR head-up дисплей. Вся система працює на чипі Qualcomm SA8775P із продуктивністю 72 TOPS для AI – цього вистачає, щоб одночасно запускати мультіскрін розваги, ігри та AR-функції без затримок.

Другий ряд сидінь отримав два 5,5-дюймові екрани для керування сидіннями та кліматом. А аудіосистема Bose і підтримка Nintendo Switch роблять салон схожим на пересувну медіакімнату, а не просто на мінівен.

Технології допомоги водієві

Система допомоги водієві “Easy Drive” поєднує LiDAR, радар і 11 камер. Вона допомагає у міській навігації, пам’яті паркування і навіть може проходити через платні станції автоматично.

Потужність, запас ходу і єдина втрата

Buick Elite використовує нову гібридну систему “Zhenlong” із можливістю підзарядки. Вона поєднує 1,5-літровий турбодвигун з електромотором для економічного дальнього пробігу.

Також буде доступна повністю електрична версія з потужністю до 268 к.с. спереду та 174 к.с. ззаду. Запас ходу на одному заряді складає близько 373–393 милі завдяки літій-залізо-фосфатним батареям CATL.

Лише для Китаю… поки що

Elite дебютує в Китаї наприкінці цього року як флагман серед MPV Buick на платформі “Xiaoyue” Super Fusion Architecture. На американський ринок новинка поки що не планується – що трохи іронічно, адже Buick є одним із найстаріших американських автовиробників.

👁 2
Позначки:

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності