Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Subaru працює над ICE та EV версіями

  • Subaru показала тизер повернення WRX STI з концептами як на бензині, так і електричних.
  • Бренд заявляє, що майбутні моделі STI можуть отримати будь-який з цих типів силових установок.
  • Останні проєкти STI свідчать, що підрозділ з високих показників продуктивності досі активний.

Попит на «гарячі» автомобілі падає

З переходом автоіндустрії на економніші та більш екологічні машини, попит на спортивні моделі помітно знизився. Людей, готових платити великі гроші за швидкі бензинові авто, стало менше. Через це деякі бренди змушені скорочувати свої лінійки «заряджених» моделей.

Subaru не здається

Subaru теж стикнулася з цим викликом і зробила непростий крок — вирішила не запускати абсолютно новий WRX STI. Це рішення було болючим і навіть не дуже популярним серед фанатів бренду.

Але повернення ще можливе

Проте останні сигнали говорять: Subaru поки не збирається відмовлятися від легендарної моделі. Компанія робить паузу, але, виглядає, готує ґрунт для повернення WRX STI у майбутньому.

Повернення WRX STI? Можливо, зовсім скоро

На нещодавньому Japan Mobility Show (JMS) Subaru здивувала і порадувала відвідувачів, показавши не один, а два концепти STI. Це було явною ознакою того, що бренд не планує відмовлятися від духу STI.

Два концепти — дві ідеї

Австралійське видання Drive дізналося більше про плани Subaru завдяки розмові з Masaaki Kobayashi, генеральним менеджером з продуктів Subaru Corporation. Він пояснив, що компанія ще не визначилася з єдиним типом силової установки для майбутніх STI.

Показ двох різних концептів — традиційного бензинового й електричного — це підтверджує. Kobayashi зазначив, що, поки електрокари лише набирають популярність, багато фанатів досі віддають перевагу бензиновим «гарячим» моделям. Subaru хоче задовольнити обидва типи попиту.

Новий підхід у світі «заряджених» авто

Цікаво, що наразі жоден виробник не пропонує одну й ту ж спортивну модель у двох версіях — електричній та бензиновій. Зазвичай EV і ICE — це зовсім різні машини, які мають спільні лише кілька компонентів. Subaru ж, видається, готова порушити це правило.

WRX STI повертається? Можливо, вже скоро

На нещодавньому Japan Mobility Show (JMS) Subaru здивувала фанатів, показавши не один, а два концепти STI. Це чітко показало, що бренд не збирається відмовлятися від духу легендарної моделі.

Два концепти — дві можливості

Австралійське видання Drive отримало більше інформації про плани Subaru завдяки розмові з Masaaki Kobayashi, генеральним менеджером з продуктів Subaru Corporation. Він пояснив, що компанія ще не вирішила, який тип силової установки буде використовуватися у майбутніх STI.

Показ двох концептів — традиційного бензинового та електричного — підтверджує цю позицію. Kobayashi зазначив, що поки електромобілі тільки набирають популярність, багато фанатів досі обирають бензинові «гарячі» моделі. Subaru планує врахувати обидва види попиту.

Нестандартний підхід у світі «заряджених» авто

Цікаво, що наразі жоден виробник не пропонує одну спортивну модель у двох версіях — електричній і бензиновій. Зазвичай EV і ICE — це зовсім різні машини, що мають спільні лише кілька деталей. Subaru може стати однією з перших, хто змінить цю тенденцію.

Дух STI живий як ніколи

Показ Subaru STI виявився успішним — обидва концепти припали до душі журналістам і фанатам легендарного бренду.

STI не стоїть на місці

Хоча підрозділ STI поки не створює абсолютно нові моделі з нуля, команда тюнінгу продовжує роботу над тим, щоб зробити наявні Subaru швидшими та цікавішими.

Новинка для фанатів

Нещодавно в Японії дебютував спеціальний обмежений BRZ STI Sport Type RA — дорожня версія з мотоспортним характером.

👁 2
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності