Електричний C-HR+ від Toyota: ставка на ціну і запас ходу
— 23.12.2025 / 10:00Toyota назвала ціни на свій новий сімейний електрокросовер
C-HR+ виходить у гру серйозно
Toyota офіційно розкрила ціни на електричний SUV для сім’ї — C-HR+. І це не просто ще один електромобіль у лінійці. Новинка чітко дає зрозуміти: бренд не збирається бути статистом у класі компактних електрокросоверів.
Ціна — головний козир
Головна інтрига розкрита: C-HR+ дешевший за більшість конкурентів. Toyota свідомо пішла на агресивну цінову політику, щоб привабити покупців, які вагаються між електромобілем і традиційним авто з ДВЗ.
Ставка на масового покупця
Модель позиціювати як сімейний електрокросовер з сучасним дизайном, практичним салоном і знайомою якістю Toyota. Компанія робить ставку не на нішу, а на масовий сегмент — і підкріплює це доступною ціною.
Серйозний виклик ринку
C-HR+ виходить на ринок у момент, коли конкуренція серед електричних SUV лише зростає. Але Toyota заходить не з обіцянками, а з чіткою стратегією: вигідна ціна, відомий бренд і зрозумілий формат для родини.
Висновок
Новий Toyota C-HR+ — це не експеримент. Це спроба перехопити ініціативу в сегменті доступних електрокросоверів. І, виглядає, у японців є всі шанси зіграти тут першу скрипку.

Toyota C-HR+ коштує менш як 40 000 євро
Toyota заходить у сегмент компактних електрокросоверів
Toyota офіційно вийшла на ринок компактних SUV, які працюють виключно на електротязі. C-HR+, представлений у березні та показаний у вересні на автосалоні в Ліоні (щоправда, лише у вигляді макета), тепер став серійною моделлю та надійшов у продаж.
Розміри та прямі конкуренти
Довжина Toyota C-HR+ становить 4,52 м. Він напряму конкурує з Peugeot E-408, Peugeot E-3008 та Renault Scénic.
Але головний суперник — Tesla Model Y, який більший (4,79 м) і задає тон у класі.
Ціна — ключова перевага
Саме тому Toyota зробила ставку на вартість.
C-HR+ стартує з 39 600 євро, тоді як Tesla Model Y коштує від 39 900 євро.
Для тих, хто розглядає оренду, Toyota також пропонує привабливі умови:
279 євро на місяць, але з першим внеском 4 390 євро.
Запас ходу: не рекорд, але чесно
За нижчу ціну доводиться платити автономністю.
C-HR+ має батарею 58 кВт-год і запас ходу 458 км.
Для порівняння:
- Tesla Model Y — 534 км і дуже просторий салон
- Peugeot E-408 — від 42 700 €, 455 км
- Peugeot E-3008 — від 45 090 €, 526 км
- Renault Scénic — від 41 990 €, 429 км
Французькі конкуренти виявляються або дорожчими, або менш ефективними.
Базова версія — не «порожня»
Початкова комплектація Autonomie Confort оснащена електромотором на 167 к.с.
Оснащення виглядає переконливо навіть у базі:
- 18-дюймові колісні диски
- теплова помпа
- система попереднього підігріву батареї
- бортовий зарядний пристрій на 11 кВт
- цифрова панель приладів 7 дюймів
- мультимедійний екран 14 дюймів
- бездротові Apple CarPlay та Android Auto
- подвійна бездротова зарядка для смартфонів
Підсумок
Toyota C-HR+ — це чітка та прорахована атака на сегмент доступних електрокросоверів. Він не рекордсмен за характеристиками, але бере своєю ціною, оснащенням і репутацією бренду. І саме цього сьогодні чекає масовий покупець.

До 343 к.с.: електричний C-HR+ уміє дивувати
Цифрова панель — над кермом
Як і у Peugeot, Toyota використала приладову панель з проєкцією вище керма. Показники добре читаються. Водій менше відвертається від дороги. Рішення вже знайоме, але зручне.
Версія Grande Autonomie: ставка на дальність
Другий рівень комплектації має назву Grande Autonomie.
Тут встановлено потужніший електромотор на 224 к.с. та більшу батарею на 77 кВт-год.
Запас ходу — до 607 км.
Ціна — 43 900 євро, і вона виглядає дуже конкурентною.
Оснащення також багатше:
- тоновані бокові вікна та заднє скло
- електропривод кришки багажника
Performance Collection: максимум емоцій
Топова версія Collection Performance — це вже інший характер.
343 к.с., два електромотори та повний привід (4×4).
Ціна — 51 400 євро.
Батарея та сама — 77 кВт-год, тому запас ходу менший: 507 км.
Зате оснащення на максимумі:
- 20-дюймові колісні диски
- двоколірне забарвлення кузова
- камера кругового огляду 360°
Зарядка без сюрпризів
У топверсії доступний бортовий зарядний пристрій на 22 кВт.
Але швидка зарядка постійним струмом у всіх версіях однакова — до 150 кВт. Без рекордів, зате стабільно.
Висновок
Toyota C-HR+ пропонує широкий вибір — від економного до по-справжньому потужного електрокросовера.
Бренд грає одразу на кількох полях: ціна, запас ходу та продуктивність. І робить це доволі впевнено.











