Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Електричний C-HR+ від Toyota: ставка на ціну і запас ходу

Toyota назвала ціни на свій новий сімейний електрокросовер

C-HR+ виходить у гру серйозно

Toyota офіційно розкрила ціни на електричний SUV для сім’ї — C-HR+. І це не просто ще один електромобіль у лінійці. Новинка чітко дає зрозуміти: бренд не збирається бути статистом у класі компактних електрокросоверів.

Ціна — головний козир

Головна інтрига розкрита: C-HR+ дешевший за більшість конкурентів. Toyota свідомо пішла на агресивну цінову політику, щоб привабити покупців, які вагаються між електромобілем і традиційним авто з ДВЗ.

Ставка на масового покупця

Модель позиціювати як сімейний електрокросовер з сучасним дизайном, практичним салоном і знайомою якістю Toyota. Компанія робить ставку не на нішу, а на масовий сегмент — і підкріплює це доступною ціною.

Серйозний виклик ринку

C-HR+ виходить на ринок у момент, коли конкуренція серед електричних SUV лише зростає. Але Toyota заходить не з обіцянками, а з чіткою стратегією: вигідна ціна, відомий бренд і зрозумілий формат для родини.

Висновок

Новий Toyota C-HR+ — це не експеримент. Це спроба перехопити ініціативу в сегменті доступних електрокросоверів. І, виглядає, у японців є всі шанси зіграти тут першу скрипку.

Toyota C-HR+ коштує менш як 40 000 євро

Toyota заходить у сегмент компактних електрокросоверів

Toyota офіційно вийшла на ринок компактних SUV, які працюють виключно на електротязі. C-HR+, представлений у березні та показаний у вересні на автосалоні в Ліоні (щоправда, лише у вигляді макета), тепер став серійною моделлю та надійшов у продаж.

Розміри та прямі конкуренти

Довжина Toyota C-HR+ становить 4,52 м. Він напряму конкурує з Peugeot E-408, Peugeot E-3008 та Renault Scénic.
Але головний суперник — Tesla Model Y, який більший (4,79 м) і задає тон у класі.

Ціна — ключова перевага

Саме тому Toyota зробила ставку на вартість.
C-HR+ стартує з 39 600 євро, тоді як Tesla Model Y коштує від 39 900 євро.

Для тих, хто розглядає оренду, Toyota також пропонує привабливі умови:
279 євро на місяць, але з першим внеском 4 390 євро.

Запас ходу: не рекорд, але чесно

За нижчу ціну доводиться платити автономністю.
C-HR+ має батарею 58 кВт-год і запас ходу 458 км.

Для порівняння:

  • Tesla Model Y — 534 км і дуже просторий салон
  • Peugeot E-408 — від 42 700 €, 455 км
  • Peugeot E-3008 — від 45 090 €, 526 км
  • Renault Scénic — від 41 990 €, 429 км

Французькі конкуренти виявляються або дорожчими, або менш ефективними.

Базова версія — не «порожня»

Початкова комплектація Autonomie Confort оснащена електромотором на 167 к.с.
Оснащення виглядає переконливо навіть у базі:

  • 18-дюймові колісні диски
  • теплова помпа
  • система попереднього підігріву батареї
  • бортовий зарядний пристрій на 11 кВт
  • цифрова панель приладів 7 дюймів
  • мультимедійний екран 14 дюймів
  • бездротові Apple CarPlay та Android Auto
  • подвійна бездротова зарядка для смартфонів

Підсумок

Toyota C-HR+ — це чітка та прорахована атака на сегмент доступних електрокросоверів. Він не рекордсмен за характеристиками, але бере своєю ціною, оснащенням і репутацією бренду. І саме цього сьогодні чекає масовий покупець.

До 343 к.с.: електричний C-HR+ уміє дивувати

Цифрова панель — над кермом

Як і у Peugeot, Toyota використала приладову панель з проєкцією вище керма. Показники добре читаються. Водій менше відвертається від дороги. Рішення вже знайоме, але зручне.

Версія Grande Autonomie: ставка на дальність

Другий рівень комплектації має назву Grande Autonomie.
Тут встановлено потужніший електромотор на 224 к.с. та більшу батарею на 77 кВт-год.

Запас ходу — до 607 км.
Ціна — 43 900 євро, і вона виглядає дуже конкурентною.

Оснащення також багатше:

  • тоновані бокові вікна та заднє скло
  • електропривод кришки багажника

Performance Collection: максимум емоцій

Топова версія Collection Performance — це вже інший характер.
343 к.с., два електромотори та повний привід (4×4).

Ціна — 51 400 євро.
Батарея та сама — 77 кВт-год, тому запас ходу менший: 507 км.

Зате оснащення на максимумі:

  • 20-дюймові колісні диски
  • двоколірне забарвлення кузова
  • камера кругового огляду 360°

Зарядка без сюрпризів

У топверсії доступний бортовий зарядний пристрій на 22 кВт.
Але швидка зарядка постійним струмом у всіх версіях однакова — до 150 кВт. Без рекордів, зате стабільно.

Висновок

Toyota C-HR+ пропонує широкий вибір — від економного до по-справжньому потужного електрокросовера.
Бренд грає одразу на кількох полях: ціна, запас ходу та продуктивність. І робить це доволі впевнено.

👁 3
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності