Stellantis оголосила про нове відкладення запуску свого повністю електричного Ram 1500 REV, перенісши його на 2026 рік. Причиною цього є «уповільнення промислового попиту» на електричні вантажівки, що вказує на відсутність великого попиту серед клієнтів на заміну традиційних бензинових вантажівок на електричні моделі.
Спочатку Ram 1500 REV планувалося випустити наприкінці 2024 року, ставши першою повністю електричною моделлю бренду. Однак, згодом випуск було відкладено на початок 2025 року, а тепер Stellantis оголосила про новий термін — 2026 рік. Компанія заявила, що хоче уникнути поспіху з важливим запуском, і вважає за краще вдосконалити модель перед виходом на ринок.
Щоб компенсувати це затримання, Stellantis представить альтернативу — Ram 1500 Ramcharger, вантажівку з подовженим запасом ходу, яка надійде у 2025 році. За словами компанії, цей крок продиктований «переважним інтересом споживачів», а також необхідністю зберегти конкурентні переваги у сегменті півтонових пікапів. Ramcharger оснащений 3,6-літровим двигуном V6, який генерує енергію для акумулятора ємністю 92 кВт·год, що забезпечує запас ходу до 690 миль (1110 км), порівняно з 500 милями (805 км) у повністю електричному Ram 1500 REV. Крім того, Ramcharger має потужність 663 к.с., що дещо перевищує потужність електричної версії.
Ця зміна стратегії збігається зі зміною керівництва бренду Ram. Тім Куніскіс, який раніше вдихнув нове життя в Dodge за допомогою лінійки Hellcat, повернувся на посаду генерального директора Ram після відставки Карлоса Тавареса, що додатково підкреслює важливість адаптації до нових ринкових реалій.