Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Новий Outback від Subaru остаточно порвав з минулим

Новий Outback від Subaru збільшується в розмірах, водночас дещо зменшуючи потужність базового двигуна. У салоні є два цифрових дисплеї, швидша інформаційно-розважальна система та фізичні кнопки системи опалення, вентиляції та кондиціонування повітря. Комплектація Wilderness пропонує позашляхові амортизатори, покращені кути нахилу та кліренс 24 см.

Subaru Outback визначив сучасний позашляховий універсал, і тепер він повертається з повним редизайном у 2025 році, якраз вчасно до свого 30-річчя. Будучи одним з перших піонерів кросоверів, Outback демонстрував міцний сімейний стиль ще до того, як більшість автовиробників це зрозуміли. Конкуренти, такі як Audi Allroad та Volvo XC70, наслідували його приклад, але мало хто зміг зрівнятися з його стійкістю. Тепер, після зникнення Legacy, найпопулярніший середньорозмірний кросовер Америки перегортає сторінку, схиляючись до своєї сторони позашляховика та залишаючи позаду більшість своїх універсальних коренів.

Однак деякі речі залишаються незмінними. По-перше, повний привід залишається стандартним. Кожен Outback 2026 року також має дорожній просвіт щонайменше 8,7 дюйма (220 мм). Він буде доступний майже у всіх комплектаціях з 2025 року, і він також отримає ті ж два варіанти двигуна.

Невелике падіння потужності, та сама конфігурація варіатора

Цікаво, що базовий атмосферний двигун насправді видає на дві кінські сили менше. У 2025 році він видавав 182 «поні», а тепер — 180. 2,4-літровий турбодвигун видає 260 кінських сил, що здається втраченою можливістю, оскільки вона дорівнює версії 2025 року, але принаймні не менше. Обидва двигуни використовують варіатор CVT для передачі потужності на всі чотири колеса.

Головна новина, однак, полягає в тому, наскільки масивним виглядає цей новий Outback. Від носа до хвоста він набагато квадратніший, ніж його попередник. Фари розділені на дві частини спереду та обрамляють широку U-подібну решітку радіатора з величезним значком Subaru посередині. Пластикове облицювання кузова має на меті надати цьому універсалу міцного вигляду з усіх боків. Subaru каже, що відмовилася від квадратного вигляду, щоб «підкреслити його висоту та міцність».

Subaru не обмежилася лише стилем. Рейлінги на даху нового Outback розроблені для витримування динамічного навантаження в 220 фунтів, чого достатньо для велосипедів, спорядження або навіть намету на даху. Статична вантажопідйомність сягає 800 фунтів, а бічне навантаження обмежене 220 фунтами, що означає, що ви можете без проблем повісити гамак або протягнути білизняну мотузку між поперечинами. Ззаду більш вертикальний задній люк допомагає покращити як естетику, так і місткість багажника.

Оновлення інтер’єру та технічні вдосконалення

Зміни продовжуються в салоні, де Subaru впроваджує два нових дисплеї. Приладова панель тепер має 12,3-дюймовий цифровий блок, а інформаційно-розважальна система має діагональ 12,1 дюйма та новий процесор для пришвидшення реакції. Одне це схоже на оновлення, яке ми хотіли б протестувати.

Насправді, схоже, Subaru також прислухалася до скарг щодо керування системою опалення, вентиляції та кондиціонування повітря в інформаційно-розважальній системі. Тепер усі ці кнопки є фізичними під інформаційно-розважальною системою. Бездротовий Android Auto та Apple CarPlay входять до стандартної комплектації.

Subaru стверджує, що Outback зменшує шум вітру на 10%, стає тихішим і «вишуканішим» завдяки цьому. Автовиробник також переробив інші елементи, включаючи підсклянники, зарядні порти та кришку багажника. Сам салон також став більшим завдяки вищій на 2 дюйми лінії даху. Це означає два додаткові кубічні фути місця для зберігання речей, загалом 34,6, ззаду. Все це звучить чудово, але в Subaru є щонайменше ще один святковий трюк в Outback.

Зокрема, це дозволяє водіям їздити з вільними руками на деяких автомагістралях зі швидкістю до 135 км/год. Це має зробити те, що звучить як хороший автомобіль для подорожей, ще кращим. Примітно, що Subaru поки що не оприлюднила дані щодо економії палива, ціни чи наявності Outback.

Видання Wilderness: Міцніше, потужніше

Що він нам розповів, так це те, наскільки потужним та міцним є новий Outback Wilderness. Він стандартно постачається з турбодвигуном, варіатором та повним приводом. Окрім цих очікуваних функцій, він має 9,5 дюймів дорожнього просвіту. Однак саме деталі тут справді інтригують.

Наприклад, версія Wilderness отримує унікально налаштовані амортизатори, які реагують на дорожні умови в режимі реального часу. Система повного приводу також може блокувати міжосьовий диференціал швидше, ніж раніше, щоб зменшити пробуксовку коліс на бездоріжжі. Subaru також приділила увагу важливим деталям, таким як кут виїзду, під’їзду та гальмування.

«Кут в’їзду збільшено до 20 градусів порівняно з 18 градусами; кут проїзду на рампі збільшено до 21,2 градуса порівняно з 19,4 градусами; а кут з’їзду збільшився до 22,5 градуса порівняно з 21,4 градусами», – каже автовиробник. Цікаво, що це лише перенесені показники з Wilderness попереднього покоління, за винятком кута з’їзду. Він міг би виїхати під кращим кутом 23,6 градуса.

Незважаючи на це, Outback 2026 року залишається одним із найпотужніших універсалів – вибачте, позашляховиків – на ринку, поєднуючи щоденну зручність використання зі справжньою функціональністю для бездоріжжя. Побачимо, як зміняться ціни та економія палива, але оновлення виглядають багатообіцяючими, навіть якщо давні шанувальники Subaru сумуватимуть за справжнім універсалом.

👁 3147
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності