
Новий Outback від Subaru остаточно порвав з минулим
— 05.05.2025 / 12:41Новий Outback від Subaru збільшується в розмірах, водночас дещо зменшуючи потужність базового двигуна. У салоні є два цифрових дисплеї, швидша інформаційно-розважальна система та фізичні кнопки системи опалення, вентиляції та кондиціонування повітря. Комплектація Wilderness пропонує позашляхові амортизатори, покращені кути нахилу та кліренс 24 см.
Subaru Outback визначив сучасний позашляховий універсал, і тепер він повертається з повним редизайном у 2025 році, якраз вчасно до свого 30-річчя. Будучи одним з перших піонерів кросоверів, Outback демонстрував міцний сімейний стиль ще до того, як більшість автовиробників це зрозуміли. Конкуренти, такі як Audi Allroad та Volvo XC70, наслідували його приклад, але мало хто зміг зрівнятися з його стійкістю. Тепер, після зникнення Legacy, найпопулярніший середньорозмірний кросовер Америки перегортає сторінку, схиляючись до своєї сторони позашляховика та залишаючи позаду більшість своїх універсальних коренів.
Однак деякі речі залишаються незмінними. По-перше, повний привід залишається стандартним. Кожен Outback 2026 року також має дорожній просвіт щонайменше 8,7 дюйма (220 мм). Він буде доступний майже у всіх комплектаціях з 2025 року, і він також отримає ті ж два варіанти двигуна.
Невелике падіння потужності, та сама конфігурація варіатора
Цікаво, що базовий атмосферний двигун насправді видає на дві кінські сили менше. У 2025 році він видавав 182 «поні», а тепер — 180. 2,4-літровий турбодвигун видає 260 кінських сил, що здається втраченою можливістю, оскільки вона дорівнює версії 2025 року, але принаймні не менше. Обидва двигуни використовують варіатор CVT для передачі потужності на всі чотири колеса.
Головна новина, однак, полягає в тому, наскільки масивним виглядає цей новий Outback. Від носа до хвоста він набагато квадратніший, ніж його попередник. Фари розділені на дві частини спереду та обрамляють широку U-подібну решітку радіатора з величезним значком Subaru посередині. Пластикове облицювання кузова має на меті надати цьому універсалу міцного вигляду з усіх боків. Subaru каже, що відмовилася від квадратного вигляду, щоб «підкреслити його висоту та міцність».
Subaru не обмежилася лише стилем. Рейлінги на даху нового Outback розроблені для витримування динамічного навантаження в 220 фунтів, чого достатньо для велосипедів, спорядження або навіть намету на даху. Статична вантажопідйомність сягає 800 фунтів, а бічне навантаження обмежене 220 фунтами, що означає, що ви можете без проблем повісити гамак або протягнути білизняну мотузку між поперечинами. Ззаду більш вертикальний задній люк допомагає покращити як естетику, так і місткість багажника.
Оновлення інтер’єру та технічні вдосконалення
Зміни продовжуються в салоні, де Subaru впроваджує два нових дисплеї. Приладова панель тепер має 12,3-дюймовий цифровий блок, а інформаційно-розважальна система має діагональ 12,1 дюйма та новий процесор для пришвидшення реакції. Одне це схоже на оновлення, яке ми хотіли б протестувати.
Насправді, схоже, Subaru також прислухалася до скарг щодо керування системою опалення, вентиляції та кондиціонування повітря в інформаційно-розважальній системі. Тепер усі ці кнопки є фізичними під інформаційно-розважальною системою. Бездротовий Android Auto та Apple CarPlay входять до стандартної комплектації.
Subaru стверджує, що Outback зменшує шум вітру на 10%, стає тихішим і «вишуканішим» завдяки цьому. Автовиробник також переробив інші елементи, включаючи підсклянники, зарядні порти та кришку багажника. Сам салон також став більшим завдяки вищій на 2 дюйми лінії даху. Це означає два додаткові кубічні фути місця для зберігання речей, загалом 34,6, ззаду. Все це звучить чудово, але в Subaru є щонайменше ще один святковий трюк в Outback.
Зокрема, це дозволяє водіям їздити з вільними руками на деяких автомагістралях зі швидкістю до 135 км/год. Це має зробити те, що звучить як хороший автомобіль для подорожей, ще кращим. Примітно, що Subaru поки що не оприлюднила дані щодо економії палива, ціни чи наявності Outback.
Видання Wilderness: Міцніше, потужніше
Що він нам розповів, так це те, наскільки потужним та міцним є новий Outback Wilderness. Він стандартно постачається з турбодвигуном, варіатором та повним приводом. Окрім цих очікуваних функцій, він має 9,5 дюймів дорожнього просвіту. Однак саме деталі тут справді інтригують.
Наприклад, версія Wilderness отримує унікально налаштовані амортизатори, які реагують на дорожні умови в режимі реального часу. Система повного приводу також може блокувати міжосьовий диференціал швидше, ніж раніше, щоб зменшити пробуксовку коліс на бездоріжжі. Subaru також приділила увагу важливим деталям, таким як кут виїзду, під’їзду та гальмування.
«Кут в’їзду збільшено до 20 градусів порівняно з 18 градусами; кут проїзду на рампі збільшено до 21,2 градуса порівняно з 19,4 градусами; а кут з’їзду збільшився до 22,5 градуса порівняно з 21,4 градусами», – каже автовиробник. Цікаво, що це лише перенесені показники з Wilderness попереднього покоління, за винятком кута з’їзду. Він міг би виїхати під кращим кутом 23,6 градуса.
Незважаючи на це, Outback 2026 року залишається одним із найпотужніших універсалів – вибачте, позашляховиків – на ринку, поєднуючи щоденну зручність використання зі справжньою функціональністю для бездоріжжя. Побачимо, як зміняться ціни та економія палива, але оновлення виглядають багатообіцяючими, навіть якщо давні шанувальники Subaru сумуватимуть за справжнім універсалом.
Схожі новини
Категорії
Кінець епохи карбюраторів
— 23.06.2025Знайомтесь з останнім автомобілем, що продавали в США з карбюратором — пікапом Isuzu 1994 року.
-
Дуель суперкарів 1988 року — Ferrari F40 та Porsche 959
— 23.06.2025У 1988 році світ побачив одне з найзнаковіших порівнянь суперкарів — Ferrari F40 проти Porsche 959.
-
BMW 528i E28: недооцінена легенда 80-х
— 23.06.2025Цей європейський “побратим” легендарного M5 має все: рядну шістку, механіку, задній привід і майже музейний стан.
Позначки
Статті
-
2026 Chevrolet Corvette ZR1X – це гібридна трекова зірка
— 21.06.20252026 Chevrolet Corvette ZR1X бере 1064-сильний двигун внутрішнього згоряння V8 від Corvette ZR1 і поєднує його з гібридною силовою установкою на передній осі. Chevrolet стверджує, що Corvette ZR1X проїде чверть милі менш ніж за 9 секунд і розженеться до 96 км/год (60 миль/год) швидше, ніж ваш секундомір покаже 2 секунди. Ціни та доступність Chevrolet Corvette…
-
Розкрито ключові характеристики великого позашляховика Fang Cheng Bao Ti7 від BYD у Китаї
— 20.06.2025Великий плагін-гібридний позашляховик BYD Fang Cheng Bao Ti7 розкрив ключові характеристики в Китаї. Цей п’ятимісний сімейний автомобіль може похвалитися новою системою DMS з електродвигунами потужністю 483 к.с. та електричним запасом ходу 130 км за циклом CLTC. Автомобільний бренд Fang Cheng Bao (FCB) був запущений BYD у 2023 році. Його поточна лінійка моделей складається з трьох…
-
Чому Land Cruiser має таку високу залишкову вартість?
— 20.06.2025Toyota Land Cruiser має всесвітньо визнану репутацію завдяки своїй винятковій надійності, довговічності та позашляховим можливостям. Це робить його привабливим як для любителів бездоріжжя, так і для звичайних водіїв, які шукають великий, потужний і комфортний позашляховик. Репутація Land Cruiser відома в усьому світі, навіть у віддалених регіонах з мінімальною кількістю доріг та автомобільної інфраструктури. Land Cruiser…
-
2025 Toyota Prius Nightshade AWD: Огляд
— 20.06.2025Інтер’єр не такий драматичний, він відображає сучасний дизайнерський підхід Toyota, водночас наповнюючи Prius частиною тієї оригінальної своєрідності, якою він був відомий. Подібно до OG Prius, екран водія розташований помітно у верхній частині приладової панелі. На жаль, залежно від висоти вашого сидіння та кута нахилу керма, він іноді може бути заблокований. Великий (і покращений) сенсорний екран…
-
Криза доступних авто в Європі: потрібні нові правила
— 16.06.2025Європейські автогіганти Renault і Stellantis закликають створити нову категорію доступних міських електромобілів, щоб врятувати сегмент малолітражок.
-
Електрична дуель: Taycan vs Emeya
— 16.06.2025Lotus Emeya 900 кидає виклик Porsche Taycan Turbo GT у битві електроседанів. Хто кращий — британський новачок чи німецький фаворит?
Про проєкт
На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.
Для звернень
Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]
З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]
Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net