Авто новини в Україні – autonews.net.ua

Позашляховий електрокар Toyota: те, що чекають у США

Концепція «забороненого плоду» є складною для автолюбителів у всьому світі. Коли я був дитиною, це означало жадання Honda Civic Type R та Audi RS6 Avant, які десятиліттями не потрапляли до США. Але в нашому електрифікованому майбутньому Китай є королем забороненого плоду . Нещодавнє відвідування Шанхайського автосалону викликало в мене бажання побачити величезний модельний ряд електричних та гібридних автомобілів, які, ймовірно, ніколи не дістануться до наших берегів.

Навіть Toyota, традиційно скептично налаштований до електромобілів автовиробник, не міг залишитися осторонь цієї вечірки. На стенді Toyota в Шанхаї було представлено ціле сімейство електромобілів bZ, деякі з яких мали б успіх, якби їх можна було продавати в Америці. Показовим прикладом є концепт Toyota bZ5 FieldGo.

Почнемо з того, що це за штука. bZ5 може мати назву та дизайн, схожі на відомий нам кросовер bZ4X (і він незабаром отримає значні оновлення), але це зовсім інший автомобіль. bZ5 — це купе-кросовер, створений спільним підприємством Toyota та одного з її китайських партнерів, автовиробника FAW. Двигуни від BYD, як і те, що його живить — акумулятор BYD Blade LFP, який нібито добре заряджається від 30 до 80% за 27 хвилин. Запас ходу за китайським циклом випробувань CLTC має становити близько 400 миль.

Як і решта автомобілів сімейства bZ, він гарний, сміливий та футуристичний; зовнішній вигляд ніколи не був головною проблемою цих автомобілів. Але цей варіант bZ5, FieldGo, справді привернув мою увагу.

Це тому, що з цими шинами, кошиком на даху та всім необхідним обладнанням для кемпінгу — включаючи постільну білизну на задніх сидіннях, яка, здається, складається досить плоско — цей bZ5 виглядає готовим до кемпінгових пригод. У нього навіть є бризковики.

Це Toyota, яка знає свою аудиторію. Кемпінг став неймовірно популярним заняттям у Китаї під час і після пандемії, оскільки нещодавно осмілілий середній клас шукав можливості вивезти всі сім’ї з переповнених міст і ненадовго повернутися на природу. А оскільки китайські електромобілі мають так багато комфортних і технологічних функцій — вони вже в багатьох випадках є чимось на зразок офісів на колесах — вони вже добре підходять для того, щоб бути базою для пригод на природі. Багато автомобільної реклами, яку я там помітив, здається, зосереджена на кемпінгу:

А якщо у вас є електромобіль, ви можете принаймні насолоджуватися природою та заряджати свої пристрої, не спалюючи бензин та не додаючи шкідливих викидів.

Незрозуміло, чи стане концепт bZ5 FieldGo реальністю чи ні; я знайшов дивно мало інформації про нього на вебсайті Toyota, і хоча я бачив його на самій виставці, скажімо так, моя китайська мова неоптимальна.

Але цей автомобіль, як і решта сімейства bZ, представлених на виставці, змушує мене побажати, щоб Toyota змогла повторити такі ж кроки тут, у США. Звичайно, кілька цих електромобілів виготовляються спільними китайськими підприємствами, тому вони не з’являться на нашому ринку найближчим часом.

Тим не менш, ми можемо мріяти. І якщо хтось запитає: електрична Toyota з такими шинами, кошиком для коренів та атмосферою кемпінгу чудово підійде і тут, в Америці. Знаєте, Subaru теж хотіла б долучитися до цього . Розумієте, що я мав на увазі, коли казав вам, що Китай схожий на майбутнє?

👁 906
Позначки:

Схожі новини

Про проєкт

На новинному порталі autonews.net.ua, заснованому у 2016 році, ви знайдете якісні та унікальні автомобільні новини України та світу, аналітичні статті, огляди, тест-драйви нових і вживаних авто, а також висвітлення всіх важливих подій зі світу автомобілів.

Для звернень

Зауваження та пропозиції: [email protected]
Вебмайстер: [email protected]
Редактор: [email protected]

З питань співробітництва та розміщення реклами: [email protected]

Наш сайт транслює новини в Google News та в стрічку новин ukr.net

Політика конфіденційності