
G80 Electrified провалився на американському ринку
— 08.08.2025 / 8:04- Genesis офіційно припинила продаж електричної моделі G80 Electrified на ринку США.
- Електричний седан мав потужність 365 к.с., запас ходу 282 милі та акумулятор ємністю 87,2 кВт·год.
- У першій половині 2025 року Genesis продала лише 77 таких автомобілів у Сполучених Штатах.
Genesis знімає з продажу електричний седан G80 у США
Електроседан не прижився в Америці
Преміальні електромобілі часто краще підходять для електричних силових установок, ніж інші типи авто. Вони забезпечують тишу у салоні, плавний рух і хорошу динаміку — саме те, що шукають покупці класу люкс. Зважаючи на це, запуск електричної версії седана Genesis G80 виглядав логічним кроком. Але, як виявилося, покупці в США не підтримали цю ідею.
За перші шість місяців 2025 року Genesis змогла продати лише 77 екземплярів G80 Electrified. Через такі низькі продажі компанія вирішила зняти модель з американського ринку.
Genesis підтвердила зняття моделі
Після того, як електричний G80 зник із сайту бренду, у ЗМІ почали з’являтися припущення про завершення продажів. Згодом представники Genesis офіційно підтвердили цю інформацію:
«На даний момент Genesis більше не пропонує Electrified G80 у Північній Америці. Ми приймаємо рішення, орієнтуючись на потреби клієнтів і реагуючи на зміни ринку», — йдеться в офіційній заяві бренду.
Що залишилось у лінійці Genesis
Незважаючи на зняття G80 Electrified, компанія продовжує продавати інші моделі. У США залишаються:
- бензинові версії G80 з моторами 2.5T і 3.5T,
- седани G70 і G90,
- електричний кросовер GV60,
- електричний GV70, який виробляють у США,
- а також звичайні версії GV70 і GV80.
Таким чином, Genesis поки що лишається без електричного седана на ринку США, зосередившись на кросоверах та моделях з ДВЗ.
Genesis згортає продажі G80 Electrified: невисокий попит і мита стали на заваді
Електроседан без електричної “начинки”
На відміну від компактного електрокросовера GV60, який побудовано на спеціальній електричній платформі, G80 Electrified, як і GV70, створено на базі традиційної моделі з двигуном внутрішнього згоряння. Попри це, Genesis вдалося розмістити в авто велику батарею на 87,2 кВт·год і два електродвигуни загальною потужністю 365 к.с. Це забезпечувало запас ходу до 454 км — досить гідний показник для електроседана бізнес-класу.
Попиту не було
Genesis не назвала конкретної причини зняття моделі з ринку, однак продажі говорять самі за себе.
У 2024 році в США було продано всього 140 електричних G80, а за перше півріччя 2025 року — лише 77 одиниць.
Причини провалу: ціна та виробництво
Ще одним стримувальним фактором стала висока ціна, обтяжена імпортним митом у 15%. G80 Electrified виготовляється виключно в Південній Кореї, а отже, не підпадає під податкові пільги для авто місцевого виробництва. До того ж, цю модель не планують випускати на новому американському заводі Hyundai в штаті Джорджія, який обійшовся концерну в $5,5 мільярда.
Що далі для Genesis
Зняття G80 Electrified з продажу в США — свідчення того, що навіть преміум-брендам не завжди вдається легко впровадити електромобілі на нових ринках. Genesis продовжить розвивати лінійку електрокросоверів, зокрема GV60 та електричний GV70, який вже збирають у США. Але поки що електричний седан у модельному ряду марки в Америці відсутній.