Нова Mazda CX-90 — нові проблеми
— 07.07.2025 / 12:00- Власник кілька разів возив свій CX-90 до дилера Mazda для перевірки гальм.
- Технік шліфував гальмівні колодки та наносив засіб для зменшення шуму, але безуспішно.
- Mazda випустила сервісне повідомлення щодо шуму, вібрації та підклинювання гальм на кількох моделях.
Власник нового Mazda CX-90 подав до суду через постійний скрип гальм
Дратівливий скрип
Нікому не подобається, коли скриплять гальма. Для когось це просто дрібна неприємність, а для інших — сигнал, що з автомобілем щось не так. Для власника Mazda CX-90 2024 року зі США це стало справжньою проблемою. Через постійний скрип гальм водій вирішив звернутися до суду.
Проблеми з перших кілометрів
Позивач, Деніел Грін, отримав свій CX-90 у вересні 2024 року. Вже після пробігу всього 839 миль (приблизно 1350 км) він поїхав до офіційного дилера, скаржачись на пронизливий скрип. Технік зміг відтворити звук і спробував виправити проблему, змастивши гальмівні колодки.
Короткочасний результат
Мастило не допомогло. Менше ніж через 300 миль авто знову повернулося в сервіс. Тоді на станції проточили передні й задні гальмівні диски та ще раз змастили колодки. Скрип зник, але ненадовго.
Нові спроби — безрезультатно
Грін ще кілька разів приїжджав до дилера, сподіваючись остаточно вирішити проблему. Під час одного з візитів технік зашліфував колодки наждачним папером зернистістю 80 та наніс спеціальний засіб для зменшення скрипу — еластомерний полімерний склад. Але й ця спроба не дала результату.
Mazda реагує
Проблема скрипу гальм виявилася не поодинокою. Mazda навіть випустила спеціальне сервісне повідомлення для кількох моделей через шум, вібрацію та підклинювання гальм.
Власник CX-90 вирішив, що терпіти більше немає сенсу — і подав колективний позов проти автовиробника.

Шумні й ще й небезпечні?
У позовній заяві зазначається, що окрім скрипу гальма також можуть почати вібрувати (judder). У результаті, за словами позивача, він був «вимушений регулювати швидкість і гальмування виключно через небезпечну роботу гальм».
Також згадується сервісне повідомлення, яке Mazda USA випустила у серпні 2024 року щодо «шуму гальм, вібрацій та підклинювання».
У цьому бюлетені описані процедури, яких можуть дотримуватися техніки дилерських центрів, якщо клієнт звертається зі скаргами на подібні проблеми з гальмами. До цього ж бюлетеня потрапили й інші моделі Mazda, зокрема:
- Mazda3,
- Mazda6,
- CX-9,
- CX-30,
- CX-5,
- CX-50,
- CX-3,
- MX-5,
- MX-30.















