
BMW Group відзначає зростання продажів електромобілів у третьому кварталі
— 10.10.2024 / 14:03BMW Group, до складу якої входять бренди BMW, Mini та Rolls-Royce, повідомила про суттєве зростання продажів своїх повністю електричних транспортних засобів у третьому кварталі цього року. Незважаючи на загальне падіння продажів на 13% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, компанія реалізувала 103 440 електромобілів, що на 10,1% більше, ніж у третьому кварталі 2022 року.
З січня по вересень BMW Group реалізувала 294 054 електричних автомобілів, що є на 19,1% більше в порівнянні з минулим роком. Бренд BMW окремо продемонстрував успіх, продавши 266 151 електромобіль з початку року — зростання на 22,6% в порівнянні з аналогічним періодом 2022 року, при цьому моделі iX1 та i4 показали особливо хороші результати. Проте, в цілому, продажі бренду, включаючи гібридні моделі та автомобілі з традиційними двигунами, знизилися на 2,3% через глобальні відклики та зниження попиту в Китаї.
Mini, зі свого боку, реалізувала 52 669 автомобілів у третьому кварталі, що на 25,2% менше, а з початку року — 166 703 одиниці (зниження на 20,9%). Проте, в сегменті електромобілів Mini показав зростання на 54,3% у третьому кварталі, продавши 16 536 електричних автомобілів.
«Наші повністю електричні транспортні засоби завойовують клієнтів по всьому світу», — зазначив Йохен Голлер, член правління BMW AG. «Ми також спостерігаємо зростання продажів у Європі, незважаючи на складні умови на ринку».
Ці показники свідчать про те, що попит на електромобілі залишається стабільним, оскільки інші виробники, такі як General Motors і Hyundai, також фіксують зростання продажів. Експерти прогнозують, що в США продажі електромобілів у третьому кварталі можуть досягти рекордних 340 000 одиниць, що на 8% більше, ніж у минулому році.